In sfarsit a mai scazut birocratia

         Sunt in sfarsit fericit cu statul roman - adica simt ca in ultimii ani chiar s-au facut progrese in nebunia birocratica ce era necesara deschiderii unei firme. Adica... imi era extrem de dificil acum ceva timp sa deschid o firma intr-o perioada de timp relativ scurta - intotdeauna era necesar sa alerg pe la nu stiu  cate institutii, sa culeg nu stiu cate acte, sa rezolv o sumedenie de probleme pe masura ce apareau si in plus - de fiecare data ma confruntam cu cate un functionar incapabil (sau poate rau-voitor) care parca in mod intentionat alegea sa nu imi rezolve problema.
         De anul asta lucrurile s-au schimbat, nu am avut nevoie de mai mult de o saptamana pentru a-mi rezolva problema cu actele firmei (ceea ce a fost de-a dreptul incantator) taxele au devenit si ele parca mai mici - sau cel putin asa mi s-a parut mie - si nu in ultimul rand, oamenii au fost mai amabili iar cozile mai mici. Si daca tot mi-au iesit actele, acum vreau neaparat sa imi colantez masina, sau sa ii fac o inscriptie. Pentru asta am tot cautat o firma care face tot felul de autocolante sau inscriptionari pe autoturisme - insa am gasit doar in Ilfov.
          Nu stiu nici cum sa fac cu innscriptionarea... adica... am impresia ca 90% o sa fiu pacalit de cineva sa imi fac o chestie scumpa pe care dupa prima ploaie sa vreau
sa o dau jos de pe masina.
          Are cineva vreun sfat, vreo idee? Chiar mi-ar fi de mare folos.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce ar trebui să alegeți Limarom pentru uniformele medicale!

Cu ce firma putem face expediere de colete in Suedia

De unde putem cumpara cutii termoizolante